23:34 StarCraft II: Wings of Liberty: Прев'ю гри | |
Анонс StarCraft 2 - продовження культової і однією з найбільших ігор в жанрі реально-тимчасових стратегій - відбувся в 2007-му році на саміті Worldwide Invitational , навряд чи став для когось повною несподіванкою. Чутки про роботу над сиквелом циркулювали в Мережі на протязі не одного року і, хоча вагомих підтверджень до пори до часу вони не отримували, гравці твердо знали - рано чи пізно StarCraft 2 бути. Варто віддати Blizzard належне - приховувати таємниці і тримати людей в напрузі вони вміють добре - на подив багатьох, після анонса з'ясувалося, що роботи над проектом велися ще з моменту виходу WarCraft 3: The Frozen Throne . Як не крути, а подібна скритність в світі комп'ютерних ігор зустрічається досить рідко. Часом на поле бою твориться сущий хаос. На жаль (а може на щастя), чутки про четверту расу - гібриді протосів і зергов або навіть самих міфічних Ксел'нага так і залишилися чутками, розробляючи гру, автори не забували ретельно відхрещуватися від всіх подібних припущень. На даний момент роботи над сюжетною частиною StarCraft 2 завершені чи на третину, але вже з самого анонса було відомо, що без старих знайомих в сіквелі не обійдеться. Крім Керріган, гравці побачать Джима Рейнора, Зератула, а разом з ними будуть, зрозуміло, і нові, не менш яскраві і запам'ятовуються особистості. І нехай першорядну увагу розробники з Blizzard приділяють мережевий складової, драматичні сюжетні повороти, емоційні діалоги і ретельно опрацьовані характери обов'язково стануть однією з відмінних рис сиквела. Гігантський Colossus, легко долає на своїх тонких ногах будь-які перешкоди, обіцяє стати одним з найефективніших юнітів протосів. За технічну реалізацію всіх численних задумів авторів відповідає новий сучасний движок, який, крім промальовування великого числа бійців на кожен квадратний метр ратного поля, здатний, не без допомоги Havok, видавати на-гора видовищну фізику. Графіка StarCraft 2 , як і у всіх останніх творах Blizzard , виглядає барвисто і "мультяшно", хоча і в дещо меншій мірі, ніж в тій же WarCraft 3 . Особливу увагу в цей раз розробники приділили картками і бекграунд - трава, скелі, вулкани на планетах або зірки і астероїди за межами космічних платформ - все це виглядає яскраво і жваво. Тим не менш, не обійшлося і без важкої ложки дьогтю - полігонів на моделях замало, а дизайн деяких нових юнітів виглядає, скажімо прямо, шаблонно і безлико. На відміну від деяких інших юнітів, не впізнати старий добрий Battlecruiser складно. До речі, про юнитах. Крім старих знайомих з першою StarCraft і доповнення BroodWar , гравці неодмінно побачать і конкурентоспроможних новачків. Втім, згідно з клятвеним запевняють розробники, ювелірний баланс, яким так славилася оригінальна гра, анітрохи не постраждає, і, як і раніше, на кожну хитру гайку обов'язково знайдеться свій болт з різьбою. Іншими словами, будь-які сильні сторони нових рекрутів в StarCraft 2 врівноважуються слабкими, різні типи військ відмінно доповнюють один одного, а значить знайти простий і універсальний рецепт перемоги не вдасться. Плазмові промені крейсерів особливо ефективні проти піхоти.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |