П`ятниця, 29.03.2024, 17:58
Головна » 2017 » Квітень » 20 » The Precursors: Прев'ю гри
23:35
The Precursors: Прев'ю гри

Сучасного гравця здивувати складно. Чим тільки нас не балували - і надреалістичної графікою, і нелінійними сюжетами, і безмежною свободою дій, і нестандартними прийомами, які миттєво стають заїждженими кліше. Дуже вже швидко розвивається ігрова індустрія. Схоже, час "класичних" жанрів закінчилося. Прийшла черга їх гібридів. 

Один з таких прикладів об'єднання всього з усім вийде незабаром на ігрові ринки завдяки київській студії Deep Shadows . Раніше ці хлопці вже встигли заявити про себе проектом Xenox , а в даний час, паралельно з роботою над сиквелом, створюють Freeplay Action, він же - RPG, він же - космічний симулятор під назвою " Предтечі " (в англійському варіанті - Precursors ). Гра вже встигла привернути увагу провідних тематичних видань. Причому, небезпідставно.

попередники

Красень, правда?

Якщо дуже захотіти, можна в космос полетіти. 

Ігровий світ Precursors заявлений не просто великим, а прямо-таки галактично-величезним. Сюжетна лінія розвивається в двох основних площинах: наземної і міжзоряного. Ділянок космічної "суші" - планет - в грі десять. Кожна з них індивідуальна - зі своїми кліматичними і політичними особливостями, а також флорою, фауною і архітектурою. На одній ми потрапимо в суцільні потоки розпеченої лави, на інший будемо відстрілюватися від бандитів і монстрів в пісках безкрайньої пустелі, на третій помилуємося цілком традиційним осіннім пейзажем. Втім, на випадок, якщо планетарних пристроїв виявиться недостатньо, розробники заготовили для нас ще один подарунок - космос. Станції, міжзоряні перельоти, барвисті битви на космічних кораблях повинні розбавити "наземну" частина і внести свою важку лепту в такий складно визначна, але важливий параметр як атмосферность гри. 

Сюжет проекту девелопери поки тримають в секреті. Відомо, що своєрідним першоджерелом, надихнув сценаристів, є цикл Андре Нортон "Королева Сонця". Нам належить грати за представника загадкової раси Амарнов - молодого хлопчини, тільки-тільки закінчив Академію Пілотів. У спадок від тата герою дістанеться старий поламаний корабель, і спочатку головною турботою нашого персонажа будуть лагодження, тюнінг та інше моддінг транспортного засобу. А потім, в один прекрасний момент, почнеться розгардіяш, в якому Амарну доведеться брати участь, хоче він того чи ні. У грі передбачено лише один варіант кінцівки. Але добиратися до неї можна буде декількома способами. Адже свобода дій для геймера - ще одна дуже важлива характеристика, яку хлопці з Deep Shadows постаралися приділити максимум уваги.

попередники

Такий він, космос.

О, дайте, дайте мені свободу ...

Персонаж в " Предтеча " заданий спочатку. Тому у виборі раси, параметрів і зовнішності ми вже точно цілком і повністю залежимо від даних, закладених розробниками. Зате варіантів проходження - море. 

По-перше, свобода життя і діяльності - сюжетні відгалуження. У будь-який момент можна відволіктися від основної лінії і зайнятися дослідженням навколишніх територій. Або вклинитися в одну з битв між войовничими партіями. Нас чекає безліч побічних квестів, причому, обіцяють завдання "як для розумних". Нестандартні, тобто. 

По-друге, свобода совісті. Право самостійного вибору угруповання, яку ми хочемо підтримувати. За умови, що об'єднань-кланів-партій-мафій в грі очікується сім штук, виходить дуже навіть непоганий розкид.

По-третє, свобода жанру. Гравець може вирішити в індивідуальному порядку, що йому цікавіше - action, RPG або cosmosim. Хочеться постріляти? - Не проблема, бігаємо або їздимо по поверхні однієї з агресивних планет. Кого-кого, а різноманітних ворогів там вистачить. Більше приваблює рольової елемент? - Прекрасно, значить, спілкуємося з NPC, яких теж є з надлишком, беремо завдання і виконуємо. Все життя мріяли про космос? - Ніхто не заважає зробити міжгалактичні битви своїм основним видом діяльності в грі.

попередники

Не лякайтесь. Це не чиєсь око, це просто живу зброю.

Знайомтеся, це Агішев. Я з неї отрутою плюю. 

Звичайно, при подібному розмаху заяв і претензій на універсальність, виникає закономірне питання: а як вся ця "малина" буде забезпечена з технічної точки зору? Гібрид бульдога з носорогом - прекрасно, але чи реально? Виявляється, цілком. 

Повноцінність action-складової в " Предтеча " досягається допрацьованим фізичним движком з Xenox. Завдяки його застосуванню, вибухи і руйнування будуть виглядати настільки реалістично, наскільки це взагалі можливо. Наприклад, звичайний ящик, в який потрапив заряд, перед тим, як розлетітися на шматки, підстрибне - його відкине вибуховою хвилею. Ще одна фішка, якою пишаються розробники - можливість точкової стрільби. Движок дозволяє робити виключно влучні постріли. Зовсім необов'язково послідовно розносити в пух і прах ворожий корабель або бронемашину, щоб вивести супротивника з ладу - досить потрапити по бензобаку. 

Краса і "антуражності" сімуляторной частини гри забезпечуються щедро оброблений зорельотами. Як всередині, так і зовні ми знайдемо все необхідне для космічних подорожей - радари, датчики, лазери. А барвисті ефекти бойових сцен довершать картину міжгалактичної симфонії. 

Нарешті, високий рівень RPG-елемента досягається кількістю квестів - більше 250 штук; розгалуженим деревом характеристик і безліччю різноманітних "родзинок" -можливість, ніяк не пов'язаних з основним сюжетом. 

Головне, чим підкуповує задумка " Предтечі " - опрацювання деталей. Так, серед різноманітних типів знарядь убивства ми зустрінемо цілу серію "живого зброї". Остання являє собою тварину з властивостями, які можна використовувати для знищення противників. Наприклад, вагітний молюск під назвою "Агішев" при натисканні на резервуар з личинками "випльовує" їх в сторону ворога. Радість полягає в тому, що дитинчата у Агішев отруйні. Або ще одна замітка на полях: в грі існує наркозалежність. Герой може використовувати зілля, тимчасово піднімає здоров'я та інші характеристики. Але до зілля виникає звикання, що приводить, врешті-решт, до необхідності лікуватися у лікаря від наркоманії. З таких, здавалося б, дрібниць зазвичай і складається по-справжньому гідна гра.

попередники

Відпочинок в барі після трудів праведних.

***

 " буде цілком пристойною. Різноманітність локацій має привести до множинності пейзажних варіантів, а за ефектами справа вже точно не постоїть. Проте, вже зараз зрозуміло, що домінуючим елементом гри буде не візуальне оформлення, а геймплей і атмосфера. У всякому разі, проект здається вельми перспективним. Зараз до виходу залишилося всього кілька місяців. І ми можемо з успіхом присвятити їх очікуванню і нетерпінню.Предтеча , графіка в " скриншотамСудячи з 
 

 

Переглядів: 631 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar